امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آغوش خالی من ........

کوچولوی من...

1392/10/17 17:57
نویسنده : asalbano
333 بازدید
اشتراک گذاری

بنام آنکه هرگز تنهایم نگذاشت و نخواهد گذاشت...

 

لبخند

 

رفته بودم دکتر کوچولوم سالمه نیشخند

 

 

قلبش میزنه صدای تپش های قلبش تمام وجودمو لرزوند

 

 

عاشقش شدم.

 

 


خدایا به حق علی اصغر آغوش تمام کسانی رو که

 

 

 

میخوان مادر بشن رو با قدرت بی انتهای خودت سبز کنفرشته

 

 

 

قلبجوجوی من عاشقانه دوستت دارم...

 

 

 

الان وضعم خوبه فقط یکم کمردرد دارم و صبحها حالت تهوع.

 

 

 

دکترم گفته غذاهای شور و چرب و گوشتی ممنوعهمشغول تلفن

 

 

 

استراحت مطلق هیچ جا نمیرم .الان چند وقته بیرون نرفتم فقط

 

 

خیال باطلخونه ام به خاطر رسیدن به تو از تمام

 

 

 

لذتهای دنیا میگذرمماچ

 

 

 

اصلانم برام مهم نیست فقط توکلم به خداست همه چی رو

 

 

چشمکفرشتهچشمکسپردم به خودش...

 

 

 

از تمام دوستام التماس دعا دارم منم برا سلامتی همتون دعا میکنمخجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نازی
17 دی 92 17:58
ای جان انشالله به وقتش بیام وبلاگتو و عکسهای جوجوی نازتو ببینم...
اقا زاده
18 دی 92 16:14
انشالله به حق ضامن اهو این چند ماه را به خوبی بگذرونی
asalbano
پاسخ
مرسی گلم فدت
topolooooo
18 دی 92 17:11
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جدی میگی؟؟؟؟؟؟ خب خدا روشکر به سلامتی انشاا... به سلامتی به دنیا میاد خیلی خوشحال شدم
مامان هلنا
25 دی 92 18:43
انشاللله به زودی لذت مادر شدن رو بچشی
فاطی جون
25 دی 92 20:25
عزیزم ایشالا که به سلامتی دنیا بیاریش الهی خاله قوبوسش بره