امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آغوش خالی من ........

نی نی شیطون...

1393/3/4 19:17
نویسنده : asalbano
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

 

دور روز پیش نی نیم اصلا تکون نمیخورد داشتم دیوونه می شدمخسته

 

زنگ زدم به دکترم گفت اگه خیلی نگرانی برو بیمارستانتلفن

 

تا صدای قلبشو گوش کنن و اگه نیاز باشه از نی نیت نوار قلب بردارنمحبت

 

 

منم با مامی رفتیم بیمارستان تو راه همش گریه میکردم.وقتیم رسیدیم بیمارستان گریه

 

خیلی استرس داشتم .یه مامای مهربون اومد و با دستگاه صدای

 

قلب جوجومو گوش کردهیس

 

گفت خودت بشنو تا خیالت راحت شه .انگار دنیا رو بهم دادن.یه روز قبلش

 

آمپول روگامزده بودمخندونک

 

خودمم خیلی خواب آلود شده بودم فکرکنم اثر اون بود نی نی نازمم حتما خواب بود

 

خواب آلودوقتی تو اینترنت جستجو کردم دیدیم نوشته از جمله عوارض آمپول روگام

 

بی حوصلی و خواب آلودیه....   قه قهه زبان قه قهه

 

ای نی نی شیطون من امروز اونقدر تکون خوردی و لگد زدی کهتعجب

 

نذاشتی بخوابممتفکر

 

فقط سه مونده تا محکم بغلت کنم و هی ببوسمتبوس

 

                                            دوستای گلم تورو خدا برام دعا کنید فرشتهخجالتفرشته

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زندگی از آ...تا...ی
4 خرداد 93 19:34
سلام مامانی دوست داری برای کوچولو داستان های قشنگ قشنگ تعریف کنی؟ دوست داری روش تهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دنبال نقشه های قلاب بافی هستی؟ دوست داری خودآرایی یاد بگیری؟ دنبال نکات ریز پرورش کودک هستی؟ دنبال خواص خوراکی ها و درمان های خانگی هستی؟ کاری نداره وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از مطالب مفید و جالبش لذت ببری.
مامان شاه نی نی
7 خرداد 93 16:39
امیدورام خوش قدم باشه
topolooooo
7 خرداد 93 18:57
خدا رو شکر خدارو هزار مرتبه شکر که نی نی حالش خوبه از طرف من بهش بگو انقد تکون بخوره و نذاره بخوابی تا منم دلم خنک شه جنسیت نی نی چیه عزیزم؟
asalbano
پاسخ
مرسی گلم اره شیطونه خیلی برام دعا کن مشکلی پیش نیادودخملم سالم بدنیا بیادش. خیلی کسل و بی حوصله شدم از فکر نی نی شبها هم دیگه نمیتونم بخوابم...
الناز
12 خرداد 93 15:06
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------------
لاله
19 خرداد 93 13:10
عزیزم من هم که باردار بودم کوچولوم بعضی وقتا تکون نمی خورد یادمه یه بار 3 روز تموم اصلا تکون نخورد. تکون خوردنش رو اصلا حس نکردم. خیلی نگران بودم دلم داشت میترکید اصلا طاقت نیاوردم رفتم زنگ زدم به دکترم گفت شیرینی بخور و به پهلوی راست بخواب تا نیم ساعت باید 5 تا تکون رو حس کنی اگه نکردی بیا. شیرینی خوردم دلم داشت میریخیت ووقتی دراز کشیدم همش ثانیه ها و دقیقهها رو می شمردم یک ربع اصلا تکون نخورد اما یک ربع بعدیش تکون خورد خیلی دلم خنک شد توی اون 3 روز دکترم نبود و بهداشت نزدیک خونمون هم تعطیل بودن. فرداییش صدای قلبش رو که شنیدم آروم شدم. الان کوچولوی من یک سال و دوماهشه. انشالله نی نیت به سلامتی به دنیا میاد فقط خیلی این چند روز مراقب خودت باش من که که ماهای آخر خیلی اذیت شدم.
گل اندام بانو
25 خرداد 93 15:06
عزیزم طبیعی هست ولی خییییییییییلی مواظب خودت باش
مامان شاه نی نی (رزا)
26 خرداد 93 14:05
سلام این روزها یه کم مشغله دارم . نتونستم زودتر بهتون سر بزنم . ممنون که به رزا سر زدین . امیدوارم نی نی گلتون صحیح و سلامنت باشه .
لاله
7 تیر 93 19:07
شما لینکم شدی عزیزم