امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آغوش خالی من ........

عاشقانه من....

1393/4/17 22:46
نویسنده : asalbano
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.

 

 

نماز و روزهاتون قبول و التماس دعا.

 

15 مرداد وقت بدنیا اومدن نی نی منه تو رو خداسر نمازاتون منو فراموش نکنید.

 

بعد از هشت سال سختی و تنهایی وزخم زبون شنیدن  تمام امیدم به آغوش کشیدن پسر گلمه....

 

 

 

خیلی سخته فقط باحسرت آغوش مادری رو ببینه  که داره عاشقانه با تازه مولودش حرف 

 

میزنه و تو فقط میتونی آرزو کنی کاش.....

 

سه سال پیش وقتی سر خونریزی تو هفته37 پسر نازمو با کلی درد و اشک و ناله 

 

توی اتاق عمل ازم جدا کردن آرزوی مرگ کردم.چون دیگه تحمل نگاههای سنگین

 

و پرمعناو پر از طعنه نزدیکترین کسانم رو نداشتم.

 

خدا بهم خیلی صبر داد به خودش توکل کردم این بار هم فقط و فقط به امید

 

مهربونی خدا تا اینجا رسیدم....

 

 

 

 

از فردا بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم....

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سمیه مامان زینب
17 تیر 93 23:24
سلام خانومی انشالله به سلامتی سر موقع زایمان کنی وپسر نازتو بغل کنی ولی موقع زایمان حتما همه کسایی که مثل خودت منتظرنی نی دارشدن هستن وبودن رو یاد کن دختر خاله من 7 ساله که منتظره وهمه جا رو رفته ولی هیچی به هیچی ازت خواهش میکنم واسش دعا کن
topolooooo
18 تیر 93 18:10
خیلی خوشحالم که حالت خوبه انشاا...خدا کمکت میکنه و به سلامتی گل پسرت میاد تو بغلت اگه تونسی از لباساش و وسایلش عکس بذار ذوق میکنم ببینمشون. مواظب خودتون باشین بوس
شیداویاشا
25 تیر 93 14:21
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
نیلوفر
27 تیر 93 14:58
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
لاله
6 مرداد 93 6:06
عسل بانو انشالله به سلامتی کوچولوت به دنیا میاد. و طعم مادربودن رو از نزدیک حس میکنی. ما همه دوستانت برای سلامتی تو و کوچولوت دعا میکنیم.
لاله
27 مرداد 93 13:19
عسل بانو بیا یه خبری از خودت بده. حالت خوبه . نی نی خوبه؟ کجایی؟
topolooooo
24 شهریور 93 16:00
دوس جونم چرا انقد غیبت داری ؟؟؟؟ بیا دیگه
لاله
22 مهر 93 12:40
کجایی؟
اقازاده
3 آذر 93 13:54
ابجی ترا خدا خبری از خودت بده