امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آغوش خالی من ........

اربعین

1392/10/1 19:21
نویسنده : asalbano
274 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

 

تسلیت یا صاحب الزمان...


 

 

 

هواتو کردم...


اسیر دردم بزار بیام منم حرم دورت بگردم...

 

 

 

 

 

سفرکردم به دنبال سر تو 

 

سپر بودم برای دختر تو

 

چهل منزل کتک خوردم برادر

 

به جرم اینکه بودم خواهر تو...

 

 

 

 

 

 

 

                                                      التماس دعا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ندا
2 دی 92 21:50
خداحاجت دلتو بده
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
3 دی 92 0:04
انشاالله به حق امام حسین (ع) خدا حاجت دلتو بده گلم ((((آمین یا رب العالمین))))
سحر
6 دی 92 15:31
ای مهربان! مرا یاد کن، آنگاه که خدا را صدا میکنی ؛ شاید به صداقت قلب پاکت، من نیز اجابت شوم . . .