امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آغوش خالی من ........

دوستتون دارم...

1392/10/1 18:51
نویسنده : asalbano
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

دوستای گلم چقدر شما مهربونید من واقعا نمیدونم چطور

 

در مقابل این همه

 

همدردی و ابراز احساسات  تشکر کنم .

 

از ته دل ممنون و دوستتون دارم.

 

 

 

 


تورو خدا واسم دعا کنید تست بارداریم مثبته 

 

فقط مشکل من از هفته 20شروع میشه کلی نذر کردم

 

شماهم منو از دعاهاتون بی نصیب نکنید.


                                                                      ....التماس دعا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

تارا
1 دی 92 20:38
ممنونم که اومدی عزیزم خوشحالم که بارداری امیدوارم تاپایان حاملگی درپناه خداوزیرسایه اقاامام حسین مشکلی برات پیش نیاد عزیزم ونی نی توبه سلامتی دنیابیاری
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
3 دی 92 0:06
انشاالله بسلامتی طی کنی برات 100 تا صلوات برای سلامتی خودتو نی نی تو راحیت میفرستم تا خدا و ائمه ی اطهار کمکت کن تا آخرش سلامت باشیدو باموفقیت طی کنی دوست خوبم
topolooooo
11 دی 92 15:02
من مشهدم چن روز دیگه دارم میرم حرم امام رضا حتما سفارشت رو میکنم تا اگه خدا میخواد 9ماه دیگه نی نی تو بغلت باشه عزیزم فقط غصه نخوری لطفا
asalbano
پاسخ
قربونت بشم مرسی و التماس دعا
گل اندام بانو
23 بهمن 92 19:23
سلام عزیزم.من یه مدتی دخترم خیلی غر غر میکرد ونتونستم بیام به وبلاگتون سر بزنم.ببخشید.خییییییییلی خوشحال شدم وقتی این قسمت رو خوندم خییییییییییلی مواظب خودت باش.