امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آغوش خالی من ........

عیدتون مبارک...

1393/1/9 20:40
نویسنده : asalbano
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عیدتون مبارک .قلب

 

امیدوارم سال خوبی رو با خوبی و خوشی شروع کرده باشید

 

وتوی سال ٩٣ به همه آرزوهاتون برسید.

 

من و نی نی خداروشکر تا الان مشکلی نداشتیم.

 

دکترم فعلا مسافرته .قلب

 

هرروز یه یه دونه آمپول انوکسوپارین میزنم موادش خیی بده

 

تا چند دقیقه بعد از تزریق جاش می سوزه .البته عادت کردم

 

تا الان شصت وپنچ تاشو زدم .

 

برام دعا کنین .قلب

 

خیلی با نی نیم حرف میزنم گاهی دلم میگیره باهاش درد دل میکنم .

 

تکون خوردناشو دیگه کاملا احساس میکنم .

 

خیلی احساس تنهایی میکنم خداکنه مشکلی برام پیش نیادقلب

 

تنها دلخوشیم تو زندگی همین کوچولوی نازه.

 

یه قرآن رو روز اول عید ختم کردم حالا شروع کردم دوباره می خونم .

 

خداحاجت دل همه رو بده یه نظرم به من و کوچولوم بندازه.قلب

 

تشویقخوش به حال اوناییکه تولدشون تو عیده

 

آخه میشه بهشون گفت:تفلد عیدشما مبارکتشویق

 

                                           خیلی دوستتون دارم بای بایخیال باطل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهاره
10 فروردین 93 16:32
انشالله توهم این دوران زیبا رو به سلامتی به آخر میرسونی و نی نی ناز و خوشگلتو بغل میگیری عکساشم واسه ما میذاری
رها
10 فروردین 93 16:44
خدا در مکان های دو از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...
شاه نی نی
10 فروردین 93 23:37
ایشالله نی نی گلت سلامت میاد بغلت . تولد نی نی منم تو عید ه بهش میگم تفلد عیدت مبارک ممنون که سر زدین
topolooooo
30 فروردین 93 9:53
روزت مبارک فرشته خلقت. . .
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
31 فروردین 93 17:06
روزتون مبارک خانمی