امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آغوش خالی من ........

الهی به امید تو...

1392/11/10 17:59
نویسنده : asalbano
543 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام.

 

تاالان 6 تا از آمپولامو زدم دیگه یاد گرفتم خودم تزریق

 

 

ساکت 


میکنم اولش سخت بود ولی عادت کردم...

 

 

ناراحت


دکترم گفته حتما دور ناف بزن تا جذبش بیشتر و بهتر بشه.

 

 

یول 

 

تزریقش زیر جلدیه نباید داخل عضله تزریق بشه

 

 

بازنده

 

 

اگه آمپول رو با زاویه 35 درجه نگه دارید میشه داخل جلدی

 

 

نگران 

 

و اگه بازاویه 45 درجه تزریق شه زیر جلدیه .

 

 

اوه


جای تزریق کبود میشه و میسوزه فقط این یکم آزار دهنده است.

 

 

 گریه


در ضمن مرسی بابت راهنماییهاتون دوستای گلم.

 

 

 قلب


یکی از دوستام یه دعا بهم یاد داده که گویا حضرت یونس (ع)

 

 

فرشته 


برای نجات از دل ماهی مدام میخونده.

 

 

چشم 


گفتم تو مطالبم بذارمش تا اگه کسی مشکلی داره این ذکر رو بخونه

 

 

 خجالت


به امید حاجت روا شدن همه عزیزان:

 

 

بای بای


لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

لادن
10 بهمن 92 17:52
انشالله نتبجه زحمتهاتو به خیر و خوشی ببینی
پریسا نجفی
11 بهمن 92 21:15
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
topolooooo
19 بهمن 92 11:11
همون طور که خدا هرکاری که اراده کنه انجامش براش کاری نداره انشاا...نی نی و خودت رو سالم و سلامت نگه میداره همون طور که یوسف رو در دل چاه و موسی رو در رود نیل و ابراهیم رو در قلب آتش فقط به خودش توکل کن.
گل اندام بانو
23 بهمن 92 19:25
عزیزم انشاالله این دوران سخت رو پشت سر میزاری.ویه نی نی سالم وسر حال گیرت میاد.انشاالله
topolooooo
30 بهمن 92 14:54
وقت کردی خبر بده نگرانم انشاا... که همه چی خوبه
asalbano
پاسخ
مرسی گلم ازاینهمه محبتت یکم کمردرد داشتم و معدمم اذیت میکرد واسه همینه حال نداشتم به سایت سربزنم .شربت آلومینیوم ام جی مصرف میکنم البته آسپیرین باعث بیشتر شدن سوزش معدم شده.
topolooooo
3 اسفند 92 17:16
مرسی از این که جوابمو دادی واسه این مسائل، بزرگترها هم خوب میتونن با داروهای گیاهی و قدیمی کمکت کنن بد نیس با مشورت پزشک انجامشون بدی انشاا...بهتر شی منتظر هستیم با خبرای خوش
شاه نی نی
8 فروردین 93 0:58
سال نو مبارک شما به یک جشن وبلاگی دعوت شدید لطفا تشریف بیارید .