امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آغوش خالی من ........

روز مادر مبارک...

1393/1/30 17:46
نویسنده : asalbano
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...


روز مادر رو به تموم مامانای گل تبریک میگم لطفا


واسه تموم کسانی که میخوان مامان بشن دعا کنین.

 

 

Blessed is your face

مبارك و خجسته باد چهره ات


Blessed is your name

مبارک باد نامت


My beloved

ای عشق من


Blessed is your smile

گرامی باد خنده هایت


Which makes my soul want to fly

که روح مرا به پرواز در می آوری


My beloved

ای عشق من


All the nights

در تمام شبها


And all the times

و در همه زمان

 

دوستت دارم مادر... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

گلی
30 فروردین 93 17:51
روزت مبارک انشالله عکسای نی نی تو واسمون بذاری...
هستی مامی طاها جوجو
30 فروردین 93 17:52
همچنین از شما گلم به منم سر بزن
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 2:52
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
نی نی سرچ
20 اردیبهشت 93 22:46
دلتون میخواد تو وبلاگتون آهنگ های خاطره انگیز کودکانه پخش بشه؟ آهویی دارم خوشکله / عروسک خوشکل من / معجزه موزارت / گنجشک لالا مهتاب لالا / تیتراژ برنامه رنگین کمان و... شنیدن آهنگ ها، دریافت کد آهنگ ها و راهنمای قرار دادن کدها در وبلاگ شما در این آدرس www.ninisearch.com/niniblogs